ВСЕ ПРО ОБЛІКОВУ ПОЛІТИКУ ПІДПРИЄМСТВА
ВЕБІНАР
7 грудня
2020 року
Початок о 10:30
Тривалість 4 год
On-line
Вебінар корисний для
Бухгалтера
Головного бухгалтера
Власника
Керівника
Програма вебінару
1. Наказ про облікову політику: нормативне забезпечення
  • поняття
  • необхідність і обов'язковість
  • «періодичність» складання
  • можливість і причини внесення змін до облікової політики підприємства
  • перспективний і ретроспективний метод внесення змін до облікової політики
  • відповідальність за відсутність наказу
2 . Основні принципи облікової політики: використання положення П (С) БО та Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
3. Алгоритм побудови облікової політики підприємства
4. Крітеріі суттєвості: необхідність чи можливість
  • чи обов'язково встановлювати критерій суттєвості?
  • за якими правилами встановлюється критерій суттєвості?
  • вплив критерія суттєвості на переоцінку основних засобів, результати перевірок та ін
5. Суттєва угода (значний правочин): як це враховується в бухгалтерському обліку?
  • визначення суттєвої угоди (значного правочину)
  • розрахунок базового показника для виявлення суттєвої угоди (значного правочину)
  • наслідки в суттєвих угодах (значних правочинах)
6.Додаткові накази і розпорядження щодо організації облікової роботи на підприємстві
  • перелік первинних документів
  • перелік осіб, які приймають рішення і мають право підпису
  • графік документообігу і т.д.
7. Первинні документи: види та вимоги
  • статус первинного документа, електронний первинний документ
  • особливі правила використання електронних документів для цілей бухгалтерського обліку
  • обов'язковість, форми, правила оформлення, своєчасність надходження, документи, які запізнилися
  • зменшення переліку обов'язкових реквізитів
  • наслідки змін в реквізитах первинного документа
  • відсутність печатки на документах
  • несуттєві недоліки первинних документів для цілей бухгалтерського обліку
  • самостійно «встановлений» документ
  • рахунок як первинний документ
  • оформлення операцій в бухобліку без первинних документів
  • нюанси визначення «нереальності» господарської операції
  • фінансові наслідки відсутності первинних документів
8.Основні розділи облікової політики: практичні рекомендації
8.1 Організація бухгалтерського обліку на підприємстві
8.2 Правила і ведення бухгалтерського обліку на підприємстві
  • визнання доходів і витрат
  • операції з валютою, перерахунок курсових різниць
  • облік необоротних активів
  • облік запасів
  • забезпечення майбутніх витрат
  • резерв сумнівних боргів
8.3. Порядок проведення інвентаризації
  • правила проведення
  • періодичність, терміни, оформлення результатів
  • інвентаризація з ініціативи представників ДФСУ
  • облік результатів інвентаризації на квартальну звітність
  • наслідки непроведення інвентаризації
8.4 Зміна облікової політики
9. Виправлення помилок в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності
Вікторія Величко
лектор
незалежний практикуючий консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, сертифікований тренер і експерт з питань податкового та фінансового планування, директор консалтингової компанії "Велні"
Кожен учасник отримає:
Презентацію
Роздатковий матеріал
Запис вебінару
Чек-лист «Популярні запитання»
Відповіді на запитання за темою семінару
Подарунок від лектора!
Кожен учасник має можливість задати питання до початку вебінару
(до 4 грудня) та отримати відповідь під час вебінару!

Tilda Publishing
Вартість участі у вебінарі
1070 грн
Вебінар
ВСЕ ПРО ОБЛІКОВУ ПОЛІТИКУ ПІДПРИЄМСТВА
Вартість 1070 грн
Click to order
Total: 
ПІБ
Your Email
Телефон
Питання до лектора